Happy

Het is tijd om nog eens een leuke post te schrijven, want de kanker zorgde er voor dat ik enkel nog bezig was met het vuile K-woord. Dus hierbij de leuke dingen dat in ons huis gebeuren. 

Liefde 

Ik was op weg met de meiden. Arianna zei me dat ze wou vertellen over haar vriendje. En zo begonnen alle 3 de meiden te vertellen over haar liefjes.
Arianna's lief zijn naam is Marco, hij zit in hun class. Hij weet alleen nog niet dat hij haar lief is, want dat vertelt ze hem pas over enkele jaren. Alice zei me toen dat ook zij met Marco wou trouwen, en toen ik haar zei dat ze niet beide kunnen trouwen met dezelfde jongen zei ze dat ze dan maar geen liefje wilt. Melina heeft geen liefje, maar een jongen in haar klas Giovanni zegt haat altijd dat ze "heet' is. Ik antwoordde 'Heb je hem gezegd dat hij jou niet heet mag noemen maar wel mooi, schattig? '


<3
Mijn meiden houden van Italiƫ, ze spelen graag buiten, ook al worden de nachten wat kouder. Wij houden van buiten.


Met de kippen gaat ook alles goed, ik heb 3 vrouwkes die elke dag eitjes leggen. We hebben dus veel eitjes elke dag om weg te geven en zelf te eten.

Mikael is vaak weg en dan doen de meisjes en ik alle vrouwen dingen, popcorn, films, lang in bad, onze nagels doen en stiekem gaan shoppen!

Ik ben begonnen met breien, hooray! Alleen wanneer het echt gaat, soms doet het zelf nog te veel pijn. Ik heb hoop dat volgend jaar veel beter gaat zijn.








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten